ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
امروزه دگرگونی ها و تغییرات اساسی روز افزونی که در قلمرو ایجاد عرصه های جدید کسب و کار و نو اوری های پایان ناپذیر رخ داده است و نیز گسترش بازار و حذف مسند های تجاری و در نهایت جهانی شدن بازارها , بنگاههای اقصادی را با چالشهای بی شماری مواجه ساخته است.در این شرایط تنها سازمانها و موسساتی باقی خواهند ماند که از توان رقابتی بالایی برخوردار باشند و به همین دلیل به دست اوردن سهمی از تقاضای بازار و مهمتر از ان حفظ این سهم رقابت شدیدی را میان سازمانها بوجود اورده است و سازمانها را ملزم نموده تا کیفیت برتر و تعالی را با هدف دستیابی به فوائد رقابتی که همانا کسب وفاداری مشتری می باشد به عنوان استراتژی خود انتخاب نمایند.