دانلود کتاب مدیریت استراتژیک نوآوری تکنولوژیک



در حال حاضر در بسیاری از صنایع نوآوری به مهمترین محرک دستیابی به موفقیت رقابتی تبدیل شده است. شرکت های بسیار در طیف گسترده ای از صنایع بیش از یک سوم فروش و سود خود را مدیون محصولاتی هستند که ظرف پنچ سال گذشته ایجاد کرده اند.

به عنوان مثال کمپانی باکستر که از تولید کنندگان اصلی تجهیزات و محصولات درمانی است ۳۷ درصد از فروش سال ۲۰۰۲ خود را از فروش محصولات جدیدی بدست آورده است که ظرف مدت ۵ سال گذشته به بازار آورده است.



دانلود کتاب

strategic management of technological innovation


نویسنده:ملیسا آ.شیلینگ


ترجمه دکتر سید محمد اعرابی و محمد تقی زاده مطلق


دانلود فایل pdf

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.